יום שני, 20 בספטמבר 2010

סינגפור - חלק ג

אז היום נפרדתי קצת מסינגפור האולטרה מודרנית ופניתי לראות תרבויות אחרות קצת ממה שאני מכירה. ואופס...זה בא לי ממש לפרצוף. העלייה מהממטרו ישר ל- Tekka Market שזה השוק של Little India. הריחות של האוכל, של התבלינים  (ולצערי גם של כמה אנשים שעברו לידי :/), הצבעוניות, האנשים, המוזיקה ההודית, המקדש. וואו - זה היה יותר מדי לבחורה כל כך מערבית שכמותי. נהנתי והסתובבתי פעורת פה במשך היום. אבל נראה לי שהודו זה לא בשבילי. בלי להעליב אף אחד זה נראה מעניין ואחר...ויותר מדי אחר. נכנסתי לשוק תרבותי. אני מסתובבת ברחוב ואני נראית ומרגישה שם הכי הכי זרה בעולם. בנסיעות "המערביות" שלי, אני מרגישה בנוח. פה....אתה מרגיש מאוד שונה. מדי פעם אתה נתקל באיזה יצור מערבי כמוך...מסתכלים אחד על השני עם חיוך. מן אחווה מוזרה כזו. בחיי שזו התחושה.
אני נותנת לכם להתרשם מהתמונות שצילמתי במשך היום:










ואני עם סוחר ממלוח שהכריח אותי לשים פשמינה סגולה (!!) עליי.

ולא רחוק משם האיזור הערבי. Arab St. מלא בחנויות בדים. אפשר למצוא שם דברים שווים.



וגם מסגד תמצאו שם


מחר אני מתכננת להיות בצינה טאון ובגנים הבוטאניים. בערב אני עולה על טיסה לבנגקוק ומשם חזרה לתל אביב. אני מתגעגעת לילדים ולבעל שלי (שכבר מה- 6 לאוגוסט לא ממש ראיתי אותו - הוא חזר מבוסטון ביום שאני טסתי לסינגפור. היו לנו בדיוק 4 שעות לחלוק יחד).
מקוה שהצלחתי להעביר את האוירה בתמונות. לילה טוב לי :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה